Veelgestelde vragen
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Misschien vind je een antwoord in de kennisbank en anders kun je natuurlijk altijd nog contact met ons opnemen. Dan helpen we je natuurlijk ook graag verder.
Om in te loggen ga je naar jouw url en zet je /admin hierachter. Dus bijvoorbeeld: lyfter.nl/admin. Je komt dan op een inlogscherm. Als je een account hebt, kun je hier inloggen met je emailadres en wachtwoord.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je je wachtwoord bent vergeten. Gelukkig kun je makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Bij het verkeerd invullen van je wachtwoord, verschijnt er een pop-up. Hier staat een link waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Je ontvangt een email met alle instructies om je nieuwe wachtwoord in te stellen.
De acceptatieomgeving gebruiken we om voor livegang je website helemaal klaar te zetten. Zodra je op deze omgeving komt, krijg je een browser promt/pop-up. De gegevens die je hier in moet vullen om in de omgeving te kunnen, hebben we met de acceptatieoplevering met je gedeeld. Mocht je deze gegevens niet meer hebben, kun je natuurlijk contact met ons opnemen.
De acceptatieomgeving is de testomgeving. Hier kunnen we nieuwe features zonder risico naar uitrollen of je nieuwe website helemaal klaarzetten voor een soepele livegang. Nadat je website live is gegaan, kun je natuurlijk nog van alles aanpassen en beheren binnen je website. Let hierbij wel op dat je dan dus inlogt in de backend van je live website en niet de acceptatieomgeving.
Nog niet gevonden?
Heb je toch nog een vraag waar je het antwoord niet op hebt gevonden? Laat het ons weten! Dan geven we je het antwoord en kunnen we de kennisbank misschien uitbreiden met jouw vraag.